Fråga butik!

Hej hej!

En dag närmare julen, idag har jag Milian varit på luciafirande för pensionärer boende på ett hem här i stan, mycket mysigt och väldigt uppskattat. Önskar mig en extramormor i julklapp som kan ge mig och min familj roliga stunder, någon som har en mormor/farmor att låna ut? :) vore önskvärt att vi kan diskutera viktiga och oviktiga saker, spela kort och skratta ihop.

Som jag skrev igår så har jag mailat en butik som har jätteräkor/Tigerräkor här i stan. Det var Ica Maxi i birsta, butikschefen svarade redan dagen efter att de skulle ta upp frågan i januari på ledningsmöte, jag inväntar svar och meddelar vad de beslutar! Hoppas att de väljer att sluta med försäljningen.

Hittar ni någon butik med denna försäljning, våga fråga om de tänker upphöra med försäljningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0