# 18 vad har du i ditt städskåp?

God morgon!

Idag är det dax att kolla vad som finns i just ditt städskåp? Det har med tiden blivit mer och mer saker där i onödan... Ett rengöringsmedel för kök, en för golv, en för badrum... Ja du förstår säkert vad jag menar. Det räcker med ett rengöringsmedel, själv använder jag främst grumme tvättsåpa det är miljömärkt. Många av rengöringsmedlen idag luktar så mycket tycker jag. Just nu håller på att avverka saker som redan är köpta, snart kommer vi att få mycket mer plats i städhyllan, hur många rengöringsmedel har ni hemma?

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha oj, det har jag inte tänkt på faktiskt. Vet att vi har ett fläckborttagningsmedel, vi har haft ett mot kakelytor men tror det är slut, sedan har vi säkert några till som jag inte kan på rak arm ... för det mesta använder vi annars ett miljömärkt medel. Kommer dock inte ihåg vad det heter, men det är jättebra! :)

2012-06-03 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0